tirsdag den 27. oktober 2009

Julekortudfordring

Scrapsister har en julekortudfordring. Kortet skal være uden nisser og julemænd. Mønsterpapiret er fra Vivi Gade, Imaginisce og Kelly Panacci. Snemandstemplet er fra sættet "Let it snow" fra HA.

Dette kort er jeg blevet inspireret af Sanne som laver nogle super enkle og elegante kort . Sanne har lavet nogle flotte kort med sort. Jeg er ikke så vild med sort til jul, men kunne alligevel ikke stå for Sannes kort. Mønsterpapiret er noget flere år gammelt papir. Teksten er "Old letter writing" , "Holyday saying" og juletræet er fra sættet "decorate your own". Båndet er købt i Fakta og har en tynd ståltråd i kanten som gør det nemt at få en pæn sløjfe.

Ha en god tirsdag aften.
PS. nu er der kun 4 dage til Scrap a´mok.

7 kommentarer:

  1. Hej Helle
    Jeg er meget beæret over sådan at kunne inspirere dig...men det er jo vel egentlig det alt det her bloggen handler om - at dele og inspirere hinanden :0)
    Super elegante julekort - og det sorte er blevet super flot!!!!
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. super super skønne julekort - glæder mig også vildt til på lørdag, tænk en hellllllllllll dag med scrap og hygge ;o)

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte julekort, det øverste vil jeg kalde sødt og det nederste elegant, skønne detaljer derpå.

    SvarSlet
  4. Virkelig smukke og stemningsfyldte kort!! Fed stil på dem begge :)

    SvarSlet
  5. Smukke kort, Helle. Dejligt at kunnne inspirere hinanden. Kan godt lide den måde som du har brugt labels one på på det øverste kort. Lækker detalje! Ha en god aften.

    SvarSlet
  6. Som altid.., super skønne kort!! Der er så mange fine detaljer!! :))

    SvarSlet
  7. Tak for dine søde ord. Jeg var også 100% sikker på at du kom i finalen og jeg fik jo ret ; ) Det kunne være, at jeg skulle spille Lotto Hi Hi
    Det var fuldt fortjent. Du er jo superdygtig!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.