søndag den 4. oktober 2009

Kortmesterskab uge 2

Opagve 1 skulle igen laves efter en skitse og der skulle brugs noget grønt. Jeg blev inspireret af ugens avisreklame fra Superbrugensen som havde en masse ting med Héllo Kitty. Det småmønstrede papir er fra mappen Ane havde med hjem fra USA.

Opgave 2 lav et kort med mindst 2 hjemmelavede blomster. Jeg har valgt at lave blomster af blonde. Midten er lavet af et stykke blonde der er rynket og bunden er en blondeblomst klippet ud fra en større blonde. Blomstermidten er syet på midt i blondeblomsten . Håber at det er til at forstå.
Det røde emblem er fra toppen af en vinflaskehætte.

En god søndag fra det forblæste Nordjylland og tak for de mange gode kommentarer. Det varme på en kold efterårsdag.

7 kommentarer:

  1. Nåååå Helle "Hello Kitty" var min datters favorit da hun var lille - hvor er det sødt!

    Dit engle kort er elegnat, romantisk og meget smukt - sikke mange flotte detaljer. Vinflaskehætte - lol :)
    Sanne

    SvarSlet
  2. iiih så fint et kort med Hello Kitty, min datter bliver 3 år d.24 og det er bare hendes favorit lige nu :-) Det andet kort er da bare så s.... flot :-) skønne detaljer

    SvarSlet
  3. Det er nogle flotte tøsede kort, du har lavet. Jeg syntes, at det var svært at lave tøsekort med glimmer og bling, men det tror jeg ikke du får problemer med denne uge ; )
    Ny god uge til dig.

    SvarSlet
  4. Jeg syntes at det er nogle rigtig flotte kort du har fået lavet - med en masse lækre detaljer.. :o)
    Hallo Kitty kortet er sødt, men jeg er mest vild med det andet pigekort....
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  5. Super søde kort, Helle og så forskellige alligevel. Skønne farver på Hello Kitty kortet og det nederste er bare super flot og romantisk. Ha en god uge.

    SvarSlet
  6. Super skønne kort du har lavet.. i hver sin stil men skønne på hver sin måde. Enhver Kitty fan bliver da blød i knæene og det andet roser af romantik...
    God uge til dig...

    SvarSlet
  7. Super flotte kort og sød historie med hvor du er inspireret fra.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.