fredag den 9. oktober 2009

Juletags

I denne uges udfordring til kortmesterksab skulle der laves 2 tages på mindste 15 cm og med mønsterpapir på. Det gik sådan set bare lige ud af landevejen, men da jeg skulle til at uploade bidrage, opdagede jeg, at der på det ene tag ikke var mønsterpapir på. Det blev en ommer. Jeg er ikke godt til at holde mig til bundne opgaver. Når jeg nu var igang, blev det lige til et tag mere. To tag til konkurencen (må ikke vises på bloggen endnu). og to til bloggen.

På dette tag har jeg brugt stempler fra Hero Arts (raindrops background, Birdhouse, Warm Wishe, Holiday saying, Scallop border). Elsker altså Hero Arts stempler som kan bruges på kryds og tværs. Copic er brugt til farvelægning og jeg har SELV været igang ;0) - HI, HI. men har lånt Anes copic.

Det er ikke så nemt at se på fotoet, men der er brugt Perfect Pearls på snefnug samt hullet i fuglekassen (fotografen er ikke så fiks til det fotograferen). Det var så det tag uden mønsterpapir.

Mønsterpapir fra Dream Basic (igen- men er det er mit favoritpapir) Englen er fra en serviet. Vingerne er et Magnoliastempel og tekststemep fra Hero Arts, holiday saying.

Denne opgave var rigtig sjov at lave og det bliver ikke de sidste tags jeg laver. Jeg vil opfordre til at prøve samt det er en god anledning til at bruge restpapirer.
Så står det på efterårsferie, mon ikke der skal scrappes lidt??? - Jo, for den næste uges opgave til kortmesterskabet er lige kommet og denne gang skal der heldigvis ikke laves noget i gul, rød, grønt og brunt!!!
Tak fordi du kigge forbi og håber at du får en rigtig god weekend.


4 kommentarer:

  1. Hvor er du altså dygtig! Jeg er også vild med disse tags.
    Ps det er kun denne gang jeg er så hurtig med mine bidrag, da jeg bliver forhindret i løbet af ugen ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Hold nu op Helle......de tags er super! De er lige mig wow! Super duper!

    SvarSlet
  3. Skønne tags - stemplernr er da bare for cute.
    Og englen er så sød - syntes afslutningen med blonden er rigtig lækker...

    Syntes også Karina var super hurtig - havde ikke engang læst opgaven før hun var færdig... Man får jo stress, gør man...
    God weekend.... - og efterårsferie - herligt..

    SvarSlet
  4. De er utrolig flotte og jeg får da klart lyst til at finde scrapsagerne frem.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.