onsdag den 14. oktober 2009

Kortmesterskab uge 3

Opgave 2 skulle der laves kort med hjemmelavet mønsterpapir. Der måtte gerne bruges købt mønsterpapir, men der skulle ændres på det. Denne opgave var den perfekte anledning til at afprøve de nyindkøbte stempler fra Hero Arts. Der er brugt "Raindrops background" og "Scallopborder " til baggrunden som er embossed. Stemplet "Collage Friend" er brugt som baggrund for damen fra "Maiden with long hair". Damens kjole er stemplet på mønsterpapir og derefter malet i flere grønne farver. De laksefarvede blomster er fra "outline flowers".

Opgave 3 skulle der findes inspiration i reklamen fra Convention. Jeg brugte farverne. Fuglen er stemplet med blomsten fra "thoughtful message" og bladranken er fra "be your self " fra Hero Arts.

Der er ligesom ved at tegne sig et mønster i min stempelsamling - jaaa, jeg er totalt faldet for Hero Arts stemplerne og ikke mindst Pia´s butik (Kreative Fornemmelser).

Solen skinner så det kan kun blive en god dag. Tak for du kiggede forbi.

4 kommentarer:

  1. hvor er de flotte og ja kan kun give dig ret - de stempler er for lækker - har nye behov der hele tiden :O)

    SvarSlet
  2. Igen to super flotte designs Helle. Dog må jeg sige jeg er VILD med det nederste kort med fuglen. DET ER GENIALT! Flotte detaljer og smukke farver der samler det hele! Elegant!
    .....og ja HeroArts bliver man afhængig af når man først har fået prøvet et par stykker :)
    Sanne

    SvarSlet
  3. Smukke smukke kort igen Helle. Jeg er helt vild med det nederste.

    SvarSlet
  4. Super flotte kort! Er vild med den baggrund du har skabt på det grønne kort og hele vintage stilen. Lækkert! Og WOW til det nederste kort! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.