mandag den 26. oktober 2009

Kortmesterskab uge 5

Opgave 2: Lav et kort med tør eller våd embossing. Mønsterpapiret har jeg fået i gave af Pia- Kreative Fornemmelser og er i de meste lækre farver. Den hvide baggrund er embossed med QK "rings". Paraply og gummistøvler har jeg tegnet(ikke Ane :-)). Blomsterne på paraplyen er embossed og stemplet er fra HA.

Opgave 3: Lav et kort der skal indeholde en lille gave. Kortet indeholder 3 thebreve og kan bruges til invitation til en veninde til en hyggestund.

Kortet er lavet af 3 hjemmelavede kuverter. De firkantede tages er sat på thebrevets snor. Kaffekoppen er en QK dies og stemplerne er fra HA.

Nu er der kun 5 dage til Scrap a´mok. Jeg glæder mig helt vildt til at møde så mange scrappere (det er første gang jeg deltager).

4 kommentarer:

  1. Wow hvor er de bare flotte de kort, og en suveræn idé med "thekortet", det ville da være dejligt at få sådan en lille gave..

    SvarSlet
  2. Superflotte kort. Jeg er vild med udformningen af thekortet. Lækkert gavekort.

    SvarSlet
  3. Igen super flotte kort Helle. Kortet med paraplyen havde været lækkert at få i sin postkasse igår hvor det bare øsede ned hele dagen. Sikken en genial idé med te-brevene - hvor får du det fra ;-)
    Ha´ en rigtig dejlig dag!
    Sanne

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle søde kort i dejlige farver.
    Jeg glæder mig også til på lørdag :)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.