lørdag den 17. oktober 2009

Kortmesterskab uge 4

Opgave 2: Tøsekort med masser af glimmer og bling. Midten af kortet er lavet af ene rester. Elsker af lave papirspatswork og på den måde lavet sit eget papir med lige det mønster og udtryk man vil have. Blomsterbladen er stemplet med et Primastempel og embossed.


Opgave 1 skulle laves efter en skitse og være i farverne grøn, gul, rød og grøn. Det er ikke lige mine favoritfarver sammen og det skinner lidt igemmen på kortet. Det er ikke et af mine yndlings kort.

God lørdag til alle.

10 kommentarer:

  1. wow Helle flotte flotte kort. Især dit blomster kort er jeg vild med. Meget lækre detaljer med syningerne. Super flot embossing og en sjov idé med papirpatchwork...........

    SvarSlet
  2. Så skønne kort du har lavet igen Helle. Jeg er helt vild med alle detaljerne ved opgave 2.

    SvarSlet
  3. Er imponeret over dine kreative ideer. Blomsterkortet er helt fantastisk, flot med papirpatchwork :)

    SvarSlet
  4. Jeg istemmer mig de andres ord.. super kort. og blomsterkortet er helt fantastisk...

    SvarSlet
  5. Wauu, skønne kort, og sjovt med forskelligheden, viser din alsidighed.

    SvarSlet
  6. Flotte begge to. Blomster kortet fik selvfølgelig min stemme. Det er bare så gennemført.

    SvarSlet
  7. Wawwwwwwwwwwwwwww Helle hvor er de flotte og ja blomsterkortet er da for fantastisk sikke et arbejde men det er simpelhen for flot

    Rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  8. Rigtigt lækre kort, på hver sin måde!! Det første er skønt med alt det bling.., og det nederste med de skønne farver!! Super god søndag!!

    SvarSlet
  9. Wow nogle flotte kort, det øverste er da helt fantastisk, er vild med bling indimellem båndet der:-)Og synes nu det nederste kort er rigtig skønt i de farver, men er nu også vilde med at blande farver.

    SvarSlet
  10. Hold da op de er virkelig flotte. Jeg er vild med det første, flot med blomsterformen og syningerne.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.