fredag den 2. oktober 2009

OPGAVE 1 skulle laves efter en skitse og indeholde noget rødt. Tekstemplet er fra Magnolia. Baggrunde og border er embossed. Stemplerne er fra Hero Arts - Raindrop Background, Scattered Flowers og Scallop Border. Hjertehalvperlerne har jeg fået i gave fra Pia - Kreative Fornemmelser.
OPGAVE 2 skulle der være mindst 2 håndklippede ting på. Udgangspunket blev taget i et prismærke fra en spencer. Snoren i taget er fra Anes tøj. Stjerner, cirkler og cykel er håndklippet. Papiret er rester købt ved Sofie.


Undskyld rodet i rækkefølgen indlægene kommer i. Jeg er ikke rigtig vågen og for doven til at lave det om.
Yes, det er frifredag så weekenden er allerede godt i gang. Der skal scrappes næsteuges opgaver. Ha´ en rigtig god weekend.

4 kommentarer:

  1. Meget sjove designs Helle - især det øverste er jeg ret vild med! Dejligt med genbrug på kortene - i disse CO2 tider ;-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det nederste var mit ynglings i den kategori og derfor også der jeg lagde min stemme.

    SvarSlet
  4. Super super flotte kort alle tre og jeg er specielt vild med det sidste. Wauw, Helle!!

    God weekend

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.