tirsdag den 10. november 2009

Kort fra Scrap a´mok

Endelig har jeg fået taget billeder af det to kort jeg fik lavet til Scrap a´mok. Jah- ikke mange kort, men jeg hyggede mig. Det første kort var ikke helt som det skulle være, så da jeg kom hjem blev der ændret lidt på det. Alle stemplerne er fra Hero Arts. På de store snefnug er der brugt Perfekt Pearls.

Kristjørnbladene er en QK dies. Kransen kan tages af og hænges på juletræet. Borden øverst på kortet er lavet med Martha Stuard punch og den nederste med Stampin up. Tekststemplet er fra HA.


Godnat, og tak for dit besøg.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre kort. Kender godt det der med ikke at nå så meget, når man er til crop. Derfor gør jeg det OGSÅ KUN for at hygge og shoppe ; )

    SvarSlet
  2. De er simpellhen bare for søde de kort, eeelsker de detaljer du har med og især uglen :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt endelig at se hvad du fik lavet ;) Jeg synes det er to søde julekort. Punchen jeg har brugt til spindelvævet er en jeg har lånt af Pia - den er super fed!
    Knus Sanne

    SvarSlet
  4. Super søde kort du fik lavet.. Ja, jeg har heller ikke fået mine layouts fotograferet endnu.. hihi Det kommer nok..

    Jeg ville lige ønske dig et stort og fuldt fortjent tillykke med titlen kortmester 2009... Godt gået Helle..

    KH Heidi Ann

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.