fredag den 26. august 2011

Hygge, hygge og hygge

Igen har jeg haft gang i  Ha stemplet Misty floal N Crown Pattern (baggrundsstemplet). Jeg er altså bare vild med kongekroner - ja indrømmet - jeg er også tilhænger af kongehuset. 

Så blev det endelig weekend og jeg skal på svigerindehyggetur. - UH, det har jeg glædet mig til. Vi skal i diverse genbrugsbutikker , hyggesnakke og spise. Det kan da kun blive en god dag.


HA stempler: Misty Floral N Crown Pattern, Carte Postale, Sweet One, Huge Hugs, Antique Engravings og Sew stylish. 

Dette kort er lavet til Kreative Fornemmelser og har tidligere været vist på Kreative Fornemmelsers blog. Materiale beskrivelsen kan findes HER

.
Rigitg god weekend.

8 kommentarer:

  1. Love these, Helle! Your collages are always so fun to look at!

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne kort.Håber du havde en god svigerindehyggetur :-) God weekend

    SvarSlet
  3. Ja..jeg er vel også lidt tilhænger af kongehuset. Kortet med kongekronen er så flot - jeg kan rigtig godt lide den dejlig grønne farve. Men begge dine er flotte.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en hyggelig tur.
    Superlækre collagekort!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Igen super lækre collage kort... flot med kongekronen ( jeg kan også godt li' kongehuset )
    Ha en rigtig hyggelig tur i morgen!!!

    SvarSlet
  6. Great cards, Helle! Love them both.
    Have a great weekend!

    SvarSlet
  7. Lovely collages Helle - hope you are well!

    SvarSlet
  8. Super flot. Jeg kan også rigtig godt lide kroner (og lidt de kongelige)fik du også set dem da de var her oppe?

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.