tirsdag den 9. august 2011

Brug af rester.

Hvor tiden dog flyver. I morgen bliver det hverdag igen. Ane starter i 3 g. efter en laaaang sommerferie og jeg skal lige en tur til Ålborg og have anden gang kemo - så jeg ved godt hvad jeg skal få tiden til at gå med de næste par dage.

Nedenstående kort er lavet af scraprester. Hvis du vil have flere ideer til brug af rester er temaet på Kreative Fornemmelsers blog: brug af rester. Poststemplet har jeg fået foræret af Jacqueline. Tusind tak, Jacqueline.


Hero Arts: Tiny Background, Sweet One, All occasion message og Two vine scrolls.
Clear arts Stamps: Fugl

Jeg beklager, at jeg ikke har været særlig flittig til at lægge kommentarer rundt på jeres blogge, men mon ikke det hjælper når det bliver hverdag igen.

Mange tak for dit besøg.

8 kommentarer:

  1. Så flott kort♥. Et litt romantisk preg over det♥.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt kort... dejlig mix af stempler og papir.
    Ønsker det bedste for dig og håber du kommer rimeligt igennem denne omgang også.
    Knuss, Lissy!!!

    SvarSlet
  3. Man kan nu ikke se på dine kort om det er rester, de er altid fint sat sammen uanset emnet! Jeg glæder mig også snart til hverdagen for alvor træder til igen, med børnehave og HF, og hvis Kristine bestemmer så en stor kagefest for hele familien ;) Jeg håber virkelig at dine behandlinger virker..krydser i hvert fald fingre for dig

    SvarSlet
  4. Ja - et flot kort. Det er et rigtig fint poststempel - det er vist som Paris venter dig :-)
    Herfra skal du også få de bedste ønsker..

    SvarSlet
  5. Hello Helle. Thinking of you - and prayed for you this morning. I always love seeing a creative piece of collage you make so well! Will be thinking of you! Hugs

    SvarSlet
  6. Bliver nu imponeret hver gang jeg kommer forbi, over din måde at sammesætte stempler og farver på :-)
    Med ønske om alt det bedste for dig og din behandling.

    SvarSlet
  7. Great collagecard, Helle! I'm thinking of you.
    Groetjes, Petra

    SvarSlet
  8. Det er et flot feminint kort, du har lavet.
    Jeg håber, at kemoen gik ok.
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.