mandag den 27. juli 2009

To forskellige stilarter.

Jeg kan ikke sige hvilke stilart jeg bedst kan li`. I starten var det vintage der tiltalte, men efterhånden er det mere papiret eller det at prøve noget nyt der inspirerer.

Jeg øver mig stadig i at bruge stempler. Det at stemple henover et en færdig baggrund eller et næsten færdigt kort, kan jeg ikke endnu. Tænk hvis det alligevel ikke er pænt, så er hele kortet ødelagt. Nå, men der må øves :-)

Ha´ en god regnvejrsmandag (perfekt til at scrappe i).

2 kommentarer:

  1. Super flotte kort begge to. SKAL man have en bestemt stil? Jeg synes, at det er skønt at hoppe fra det ene til det andet efter humør ; ) Det eneste minus er, at det kræver lidt flere forskellige materialer, av mit dankort ; )

    SvarSlet
  2. Såååååååååå søde begge to!! Skønt at have forskellig stil..:)) God tirsdag!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.