tirsdag den 27. september 2011

Just sitting here

Dette kort med lænestolen passer perfekt til mig. Jeg skulle have min 4 kemobehandling i morgen, men igen var blodprøverne for lave, så jeg må vente en uge - ØV. Nå, men der er intet der er så skidt ,at det ikke er godt for noget. Ane har været med i et projekt ORDKRAFT på Nordkraft i Ålborg. En flok unge forfatterspirer fra Brønderslev forfatterskole har skrevet noveller, som så bliver illustreret af andre unge tegnere. Noveller og tegninger bliver udgivet i en bog. Ane var med som forfatter, men fik også tilbudt at illustrerer bogens forside. Det var hun hurtig til at sige ja tak til. Torsdag er der bliver bogen udgivet og der er reception torsdag i Aalborg og den kan jeg nu komme med til. Det er bare dejligt.

Sommerfuglen har jeg fået af Jacqueline. Jeg elsker at den er så lille og meget anvendelig. Mange tak for sommerfuglen Jacqueline.


HA stempler: Wish you were here, Carte postale og Love that.

Mange tak for dit besøg.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det enkelt, stilfuldt og ikke mindst: super flot! God effekt med sommerfuglens farve der bryder det blå...

    SvarSlet
  2. Hi Helle, so you have to wait another week - it might work in your advantage, to be stronger for the next set of treatments, which is different.
    Very lovely card and the butterfly just works! Have a lovely week with lots of rest!

    SvarSlet
  3. Flot clean kort.
    Øv til at du ikke kunne få din kemo som forventet. Men godt for Ane, at du kunne deltage i hendes reception.

    SvarSlet
  4. Smukt og stiligt... lækkert stempel og så sødt med sommerfuglen.
    Det er godt du kan finde det positive frem, når nu kemo behandlingen glippede igen. Flot gået af Ane.

    Ha en hyggelig dag, knuss.

    SvarSlet
  5. Nej - hvor det lyder spændende med bogen, den må vi se om vi kan finde!
    Noget skidt med udsættelsen, er det også kemoen der ødelægger dine blodprøver?
    Håber snart du får det bedre, har du mange behandlinger tilbage?

    SvarSlet
  6. Lovely card! I like that butterfly on the chair. It's so unusual, but it fits on it.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.