onsdag den 11. maj 2011

Smil

Hero Arts gamle baggrundsstempel med pepitatern er super godt til mange ting. Her har jeg brugt det til et mandekort . Jeg synes at der er lidt herreværelse, ulden nikkers og pibetobak over ternene. Jeg har altid været vild med mønstret pepitatern og har da også i mine unge dage (nej nu lyder jeg gammel) syet en habitjakke i pepitatern. Har nogle af Jer ejet noget i pepitatern?


HA stempler: Houndstooth, Time to stamp, Antique engravings, Anytime messages og Just saying hi.
Tim Holtz: tal
Clear art stamps: Lynlås.

6 kommentarer:

  1. Skønt maskulint kort. Og som altid med mange fine detaljer.
    Nej, jeg har aldrig ejet noget Pepita.; )

    SvarSlet
  2. Super skønt herrekort med et lækkert mix af stempler. Ja, da jeg gik i skole i 60'erne havde jeg et par pepita ternede bukser... det var højeste mode dengang!!!

    SvarSlet
  3. What a great card sitting that boy on the telephone! Very nice!

    SvarSlet
  4. Drenge og mandekort ville jeg nok slet ikke kunne få ideer til..men ideer strømmer da til dig hele tiden.. Flot kort.

    Jeg tror Pernille har en taske med sort/hvid pepita tern..

    SvarSlet
  5. Jeg kan se at min kommentar er blevet væk her også... men det er super flot kort. I min 60'erne da jeg gik i skole skulle vi alle have pepita ternede bukser... det var højeste mode da

    God weekend til dig!!!

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort helle. Og ja da, jeg har da haft de der ridebukse lignende bukser med pepita tern der var moderne i mine unge dage ;0) de var så seje ;0)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.