mandag den 30. maj 2011

HJÆLP

Hej, jeg er her endnu. Der her været travlt både på arbejde og hjemmefronten. Jeg her stadig en del blog problemer og har ikke helt fundet ud af om det er min PC eller blogger det er galt med. Jeg kan  ikke få lov til at lægge kommentarer rundt om på jeres blogge selvom jeg er loget på. Skulle der være nogle der har en ide om hvad der er galt????? Mine IT-kyndige har enten travlt på arbejde eller med at læse til eksamen.  Jeg kan lave indlæg som det eneste.
Jeg har ikke fået lavet et tirsdagstag til Blog challenge garden så det bliver et jeg havde på lager istedet.


HA stempler: La letter, Mix & Match element og three smilis.
Lawn Fawn: Teeny tiny backdrops.
Clear art stamps: Eiffeltårnet
Kaiser craft: Bobler.


4 kommentarer:

  1. Lækkert mix i skønne farver... jeg ved ikke hvad der er galt med dig, jeg har ikke nogle problemer i denne omgang:-)

    SvarSlet
  2. Super fedt design - skønt mix af stempler og farver.
    Har læst på flere eng og amr blogge at de har problemer med at give kommentare - så det må være et blogger problem. Smiley.

    SvarSlet
  3. Hi Hellemor, I am missing you and your beautiful creations! Hope you are o.k.!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.