fredag den 31. december 2010

Godt Nytår

Så blev julen vel overstået. Juledagene er gået med familiebesøg, afslapning, spise og kreativ hygge sammen med min dejlige svigerinde. Jeg kan godt mærke, at der igen har været en pause omkring det kreative. Det tager lidt tid inden hjernen igen er kreativt indstillet. Jeg var så heldig at få nogle af de ny HA stempler i julegave og sammen med de nye stempler var der også en flot gave fra Pia, Kreative Fornemmelser. Det mest cute stemple med to fugle og ikke mindst - fransk tekst ;0). Tusind tak for gaven Pia. Det stempel måtte straks afprøves.

HA stempler: "Mille Merci", "Lace Frame", "Decorate your own", "All Occasion message" og "Thoughtful message".
Stamping up: Lærreds baggrund

HA stempler: "Antique Flowers Background", "French Post", "Just saying HI", "Decorate your own", "Poinsettia Bloom" og "My Art".
Prima: Border

Det var slut fra mig i år og jeg vil gerne ønske alle et rigtig GODT NYTÅR. Tak til alle i søde piger der har taget jer tid til at lægge kommentarer. De betyder rigtig meget for mig.

8 kommentarer:

  1. Man kan nu ikke se på kortene at du har haft svært ved at tænke kreativt igen. De er skønne som altid :)
    Også et fantastisk godt nytår til dig.

    SvarSlet
  2. Nøøj, hvor er det flotte kort, især det øverste er da helt fantastisk!
    Og hvor var det et flot træ du fik lavet med alle de fine jule tags du fik lavet hele december.
    Rigtigt glædelig og godt nytår til dig og din familie;0)
    Knuser

    SvarSlet
  3. Jeg har det også sådan, at jeg hurtig kommer ud af rytmen, hvis der går for lang tid. Især når jeg skal lave layouts. Men du kom da hurtig ind i den igen.
    Lækre kort begge to. Og skønne stempler ; )
    Rigtig godt nytår og tak for dine altid søde kommentarer.
    Knus Karina

    SvarSlet
  4. Super flotte og romantiske kort du har lavet

    Rigtig godt nytår til dig og dine kære

    SvarSlet
  5. Hej Helle - glæder mig til at se kreationerne med dine nye stempler - super søde kort og dejligt med en overraskelse fra Pia ;)
    På gensyn i 2011 og rigtig godt nytår!
    Sanne

    SvarSlet
  6. Igen nogle super skønne kort, helt i din egen smukke stil!! Kender godt det med ikke at kunne komme i kreative omdrejninger... vi må bare hænge i :D
    Rigtig godt nytår til dig og din familie, håber snart vi ses. Og tak for dine søde kommentarer hos mig ;)

    SvarSlet
  7. super lækre kort og rigtig kreativt og godt nytår til dig

    SvarSlet
  8. Wishing you a very good year Helle and looking forward to your creativity in 2011!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.