tirsdag den 21. december 2010

21. december

I min fantasi havde jeg forstillet mig dette tag lidt anderledes. Ideen var at der skulle hænge et par englevinger øverst på taget, men det kom mere til at ligne et par gardin :0)


HA stempel: "Scallop Border"
Prima: Border
Magnolia: vinger
Image: Fra internettet

Gaven er til min kollega, som er så sød at købe ost til os fra Åbybro Mejeri. Det er altid noget særligt at give gaver og især når modtageren ikke forventer nogen gave.

HA stempler: "La letter" og " Galaxy of stars"
Panduro Hobby: Kogler og tekst
Image: Fra internettet

5 kommentarer:

  1. skønt tags og kan nu sagtens se det englevinger :) Lækker gave og ja hvor skønt man kan trække lidt på en sød kollega :)

    SvarSlet
  2. Den er så smuk og jeg kan også sagtens se englevingerne. Flot gaveindpakning med en ligeså flot tag

    Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

    SvarSlet
  3. Flotte tags begge to!
    Knus Herfra

    SvarSlet
  4. Sød tag og hvor ser gaven hyggelig ud;0)Vi har jo ellers jokal ostebutik i Hjørring nu:0)
    Knuser

    SvarSlet
  5. Beautiful tags once again and i really love the mother and child image.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.