mandag den 14. september 2009

Drengekort m.v

Vores fætte holdt fødselsdag i søndags og hvad gi´ man en dreng på 17 år? Det blev til penge.
Til kortet har jeg brugt stempler fra Hero Arts - Grid Pattern, Galaxy of Stars, og Old letter writing.
Så lige et rigtig tøsekort og en helt anden stil. Blonden er fra en gammel skjorte jeg har fået at min svigerinde.
Må smutte nu. Skal lige "køre taxa". Manden har sørme været ud at se med DSB. Det sker ikke tit, så jeg må hellere hente ham ved toget. Ha´en rigtig god aften.

4 kommentarer:

  1. Flot kort til en ung mand!
    Og lækkert vintage kort.

    SvarSlet
  2. Flotte kort. Er specielt vild med drengekortet :)

    SvarSlet
  3. Flotte kort, Helle. Dit drengekort er super flot med den stjerne der hænger. Lækkert!

    SvarSlet
  4. Super flotte kort Helle!
    Det er altid svært med mandekort synes jeg...... men det du har lavet her sidder lige i skabet! Også en cute idé med de mange lækre detaljer på dit meget feminine pigekort. Meget kreativt design!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.