lørdag den 8. august 2009

Hero Arts stempler

I dag havde jeg bestemt, at der skulle scrappes med mine nye stempler fra Hero Arts. Før jeg fik set mig om var kl. 16 og havde kun lavet et kort helt færdigt. Jeg hyggede mig vældigt, men det er godt, at jeg ikke skal leve af at lave kort, for så blev det vist kun til smalkost.

Baggrundsstemplet er "Dots and flowers" Fuglen er fra sættet "Be yoyself".


Efter frokosten var jeg klar igen til et kort mere. Baggrundsstempler er "Scattered Flowers" der embosset. Teksten er fra "thoughtful message".

3 kommentarer:

  1. De er bare blevet superfine. Det tager jo noget tid når man skal gøre noget nyt. Elsker deres stempler. Jeg prøver at tage tilløb til at deltage i nogle af deres udfordringer. Det kan være du også vil være med. Jeg er helt vild med dine detaljer som garnet til fuglens hale. Ser rigtig godt ud.

    Jeg har fået mig et scrapbudget, så jeg, eller i hvert fald mit scrap "lever af" hvad jeg sælger af kort ved siden af. Så det var nok smart hvis jeg kom lidt igang.

    SvarSlet
  2. flotte kort med dine nye HA stempler - det med fuglen især!
    Sanne

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Jeg er vild med den måde, du har lavet fuglen på.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.