søndag den 30. december 2012

Årets sidste udfordring


Jeg faldt lige over en udfordring hos Riddersholm Design. Udfordringen gidk på at lave et juleornament eller et nytårskort efter en skitse (se nedenfor). Jeg fik lyst til at deltage med et nytårskort og fik lidt travlt da der også skulle tages billed af kortet mens der bare er lidt lyst. Nu fandt jeg et nyt julegaveønske (noget sent) - en lyskasse/fotokasse. Mon jeg kan huske det ønske til min fødselsdag!!!!!

Da jeg havde lavet kortet kom jeg til at tænke på Askepot, hvor hendes flotte kjole hænger på ginen efter mus og fugle har syet kjolen ;0).


Stempler: Aladine, Hero Arts og Tim Holtz
MP: Riddersholm Design


Skitse :                                                                                                                                                  



Dette bliver det sidste indlæg for i år og jeg vil gerne takke for alle de søde kommentarer der er lagt på min blog og også et tak for alle besøgende i årets løb. Godt NYTÅR til alle og vi ses i det nye år.





2 kommentarer:

  1. Igen et super smukt kort fra din hånd... så fint du har pyntet ginen.
    Ønsker også dig et rigtigt godt nytår, og vi ses igen i 2013:-)

    SvarSlet
  2. Wow Helle...hvor er det smukt! Rigtig godt nytår til dig, jeg håber vi ses i 2013. Ellers ses vi i blogverdenen, hvor mit nytårsfortsæt er at blive bedre til blogrundfart :))

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.