onsdag den 14. marts 2012

Hero Arts meets Paper Artsy=Vintage

Jeg har længe været vild med Paper Artsy´s stempler og blev glad da jeg så at Hobbyboden havde fået dem hjem. Stemplerne supplere Hero Arts rigtig godt og de er gode til herrekort. Jeg er altid på jagt efter stempler til herrekort.

Baggrunden på kortet er lavet på et råhvidt karton, hvor jeg først har anbragt "mini Chicken Wire" templet og derefter sværtet med distress ink - Faded jeans, så stemplet med HA´s Newapaper Background. Nu fjernes templeten. Til sidst sværtes kanterne med vintage photo.


HA stempler: Past Time (luftballon og kompas), Carte Postale (postkort), Newspaper Background og All occasion message (tekst).
Paper Artsy: image med mand og tal.


Kortet deltager i The Stamp Man Challenge´s udfordring med vintage.

10 kommentarer:

  1. Lækkert lækkert kort. Jeg kan også rigtig godt lide stemplerne fra paper artsy. Det var nogle af de første stempler jeg købte. Måske jeg også skulle finde dem frem. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  2. Hi hi det kunne jeg gennemskue i dag MED din forklaring ; ) Jeg har ovenikøbet den templete selv. Jeg har bare ikke brugt den endnu ; )

    SvarSlet
  3. Lovely vintage card. Just blog hopping and found yours. The background is so effective and I love the colours.
    Julia

    SvarSlet
  4. Super super flot kort. Lækre detaljer og som altid dejlige farver.Du kunne nok lave et bette kursus engang Helle når du er helt fit fore fight :O) Jeg vil så gerne lære det :O) knus Jane

    SvarSlet
  5. Super Karte, schöne Farben :-)

    SvarSlet
  6. Super lækkert herrekort... så lækre stempler og farver, du har brugt her. Jeg er vild med din baggrund... den må jeg lifte engang;-) Ha en god dag

    SvarSlet
  7. I love this and have pinned it on Pinterest.Perfect and using my favourite colours of blue and brown together.

    SvarSlet
  8. Beautiful card, Helle! Great collage!

    SvarSlet
  9. Super lækkert kort Helle - fede farver sammen!

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig godt ud, og hvis du lige kunne bruge et par nye stempler, så prøv at se vores konkurrence på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.