onsdag den 15. februar 2012

Card & Things #107

Jeg faldt over Card & Things challenge på en blogsurf og fik lyst til at lege med. Kortet skulle denne uge laves efter en skitse og det passede mig fint, da ideerne var små. Jeg har dog roteret skitsen. Da jeg skulle til at linke mit bidrag ind var fristen overskredet, men det kommer på bloggen alligevel ;o)



HA stempler: My Art (tekst) og Thoughtful message + diverse HA stempler til rester.
Stempelglede: Swivel
Clear art Stamp: fugl



Skitse Card & Things #107:


God aften.

7 kommentarer:

  1. Det er et flot kort. Som altid med mange søde detaljer.

    SvarSlet
  2. Det var da ærgeligt, men dejligt at du viser den allegevel. For det er et skønt kort med et flot mix af stempler.
    God aften

    SvarSlet
  3. Just to tell you Helle that you have word verification on and it is very difficult to read the words.... I think it will put people off from commenting!

    SvarSlet
  4. Great card, Helle! Love the combination you made!

    SvarSlet
  5. Ih hvor er det flot og sødt, lækre detaljer, jeg er så vild med den lyserøde og creme/sandfarvet sammen, det giver en dejlig varm farvesammensætning.

    Ritig god weekend

    SvarSlet
  6. rigtigt sødt vild med pink og lyserødt flot flot

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.