mandag den 18. juli 2011

Sort og orange.

Det er lige i sidste øjejblik med at deltage i Blog Garden Challenge tirsdagsudfordring. Udfordringen er at lave et tag i orange og sorte farver uden at det det bliver halloween og efterårstema. Kortet er lavet af diverse rester.


Ha Stempler: 3 silhouettes, Envelope Pattern, Sweet one, Everyday saying og find joy.

I morgen skal jeg have den første af 6 kemobehandlinger. Nej, hvor jeg frygter den og det den medføre, men der er ikke nogen vej udenom så jeg må bare gå på med krum hals.  Heldigvis har jeg et godt bagland der vil hjælpe mig på alle måder.

10 kommentarer:

  1. Hello dear Helle, love how you are using the new HA stamps, haven't seen them used much at all on Flickr or on the blogs. I translated your post and heard that your first Chemo will begin tomorrow. I am wishing you all the best and will be thinking of you - it might not feel good for some days, even a week, but know that you will get over it and feel yourself again! It is only temporary.
    I love your beautiful tag! Keep creating!
    Hugs to you!

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt sat sammen. Et rigtig Hellemor kort!
    Godt at høre, at du har et godt bagland. Jeg ønsker det bedste for dig.
    Stort knus
    Karina

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt... rigtig flot sammensat.
    Jeg føler med dig, men som du selv siger, er der ingen vej uden om. Håber bare, at det ikke bliver for slemt for dig!!!
    Knus fra Lissy

    SvarSlet
  4. Hellemor, this is so pretty!


    Sorry to hear about the chemo, I will pray that it goes well for you.

    Rebecca

    SvarSlet
  5. This is a beautiful tag, Hellemor! Saying a prayer for you and your treatments.

    SvarSlet
  6. Now I love this!! Different! I Love Different! Hugs,Tee

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt kort i de smukkeste farver.. sød afslutning forneden..

    Ked af at høre du er syg... Håber alt det bedste for dig - og mist ikke modet...

    Kæmpe kram..

    HH

    SvarSlet
  8. Fantastic piece, love the elements.
    Sorry to hear about your chemo and send you best wishes.

    SvarSlet
  9. Super sødt kort, så dejlige farver!!
    Jeg er ked af at høre, at du er syg!! Men jeg håber at kemobehandlinger kommer til at virker rigtigt godt - og du kommer fint igennem det!! Yep baglandet er super vgtigt!! Kram

    SvarSlet
  10. Dejlige ting du har fremstillet siden sidste besøg her på bloggen. Håber du har det godt Helle - knus Sanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.