fredag den 4. marts 2011

4 medlem af Kreative Fornemmelsers Design Team.

JUHU nu må jeg endlig fortælle, at jeg er så heldig at blive det 4 medlem af Kreative Fornemmelsers Design Team. Som nogle måske har bemærket, er jeg TOTALT VILD med Hero Arts stempler ;0) og blev fra første møde med Pia helt afhængig af Kreative Fornemmelser. Pia har hjertet på det rette sted og er altid parat til at hjælpe på alle måder. Mit første Hero Arts stempel købte jeg til Scrap á mok for knap 2 år siden, hvor Kreative Fornemmelser var nystartet. Den søde sælger var Sanne, der var med som Pia´s hjælper.

Jeg glæder mig til at arbejde sammen med Pia og de 3 dygtige og kreative piger fra Design Teamet.

Der gik lidt nostalgi i dette indlæg så jeg fik lyst til at lave et kort med mit første Hero Arts stempel " Artistic Border". Mønsterpapiret er også købt samme dag :-)


HA stempler: "Artistic Border", "Outline Flowers", "Harlequin Pattern", "La Letter" og "Birthday sayings"
MP: My Mind´s Eye: Pretty Plese "Pink Floral" paper.

Rigtig god weekend og mange tak for besøget.

9 kommentarer:

  1. Hvor spændende og STORT tillykke, glæder mig til at se hvad du tryller frem :)

    SvarSlet
  2. Du er så dygtig og laver de flotteste ting.
    Jeg er glad for, at jeg skal samarbejde med dig hos Kreative fornemmelser.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. What a gorgeous card - beautiful soft colors!

    SvarSlet
  4. STORT tillykke og klart du skulle være med der! Helt fra starten havde jeg gættet på Karina og dig. Jeg glæder mig ´rigtigt meget til og se hvad i alle 4 får lavet kan du tro;0)
    Skal du ikke til Ejsing? Jeg har plads i bilen hvis det er.
    Knuser og god weekend

    SvarSlet
  5. Stort tillykke også fra mig, var nu også blevet skuffet, hvis ikke du blev udvalgt som den sidste designer. Det er altid spændende at komme forbi din blog.
    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  6. Så velfortjent at du også kom med i teamet Helle - super fedt at skulle arbejde sammen - tillykke søde ;)

    Jeg kan sagtens huske da du stod der og kiggede på alle stemplerne hos Kreative Fornemmelser og på din sindige jyske måde spurgte "hva´ bruger man dem til" - sjov at se hvad dit første køb nu har ført til. Flot kort du har lavet og så med dit første stempel.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  7. Stort TILLYKKE Helle, men for mig er du en selvfølge i teamet!! Du laver de mest fantastiske kort i din helt egen stil, ligesom dette!
    God weekend :)

    SvarSlet
  8. Også et stort tillykke fra mig... det er så velfortjent. Du laver nogle super smukke kort
    Ses vi i Ejsing

    God weekend til dig også

    SvarSlet
  9. Stort tillykke - ikke at det var svært at gætte at du nok var blandt det nye team.. helt velfortjent..

    Dejligt kort du har lavet til at fejre DT titlen med...

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.