onsdag den 18. august 2010

To kort og et tårn

Det bliver lige et hurtigt indlæg.

HA stempler: "La Lettre", "Tiny Background" og "Earth flowers".
Clear art stamps: Søjle, krone, nøglehul og nøgle.
Inkadinkado: Ansigt.


HA Stempler: "Stripes Pattern", "Big and small flowers" og "Warm wishes"
Inkadinkado: Ansigt

 
En af mine søde kollega har været i Paris i ferien og har købt Eiffeltårnet med hjem til mig. Det er godt at have en ven i "nøden", når nu man er så vild med Eiffeltårnet og ikke selv kommer til Paris.
A fine collega of mine bought this Eiffel Tower for me, when he visited Paris this summer. Nice to have a "friend in need", when I am not able to go the myself. I love the Eiffel Tower.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Du er så god til at få dine stempler brugt på så mange måder Helle.

    SvarSlet
  2. Søde kort begge to, sjovt med blomsten/ansigtet men det sandfarvede er bare for lækkert..

    SvarSlet
  3. Igen nogle virkelig flotte kort, jeg er så vilde med dine kort, der er bare noget specielt over dem. Du får tit brugt stemplerne på en måde jeg ikke ville kunne finde på.

    Og tak for tippet omkring kronen, det er den samme jeg har, men har aldrig brugt den, da jeg var i tvivl om hvordan den skulle bruges... Hmmm tænker jeg så, hvorfor mon jeg købte den i sin tid:-)

    SvarSlet
  4. super flotte kort i dejlige farver, lækre stempler

    SvarSlet
  5. Lækre kort. Jeg kan især godt lide det øverste. Jeg er vild med dine collage kort.
    Dejligt med sådan en veninde. Har du så også været oppe i det Hi hi ; ) : )

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.