torsdag den 31. december 2009

GODT NYTÅR

Året 2009 har budt på endnu en ny hobby - "SCRAP". I februar hørte jeg for første gang om scrap og " FRU HANSENS KÆLDER" (Sofie). Et besøg i kælderen og jeg var inspireret til at scrappe. Sofie har hen af vejen introdukseret mig for flere og flere ting inden for scrap og været en uvurderlig støttepædagog.

Jah, så mødte jeg Heidi, som så mente, at tiden var kommen til at få en blog. Så gik tingene slag i slag. - Første scrapamok, hvor jeg mødte Pia, Kreative Fornemmelser og Sanne. Pia fik åbnet min øjne for mulighederne ved at bruge Hero Arts stempler. Som det vist fremgår af bloggen, er jeg VIIIILLD med HA stempler - man kan måske tale om en vis afhængighed ;0).

Så et kortmesterskab og meget mere. Scrappen har betydet, møde med en MASSE dejlige, dygtige piger med samme lidenskab og interesse. Alt i alt har det været et fantastisk år med en dejlig hobby.

De sidste par dage har jeg leget med mine nye stempler fra HA.




Jeg vil gerne ønske alle læsere et rigtig godt nytår og tak for et fantastisk scrapår. Tak for kommentarer og søde bemærkninger. Vi "ses" i år 2010 til mere scrap.
Helle.

4 kommentarer:

  1. Uhhhh er vild med disse kort. Især kortet med valmuerne og den fine lille cykel foran er flot!
    Jeg kom til at afvise din søde nytårshilsen - sikken et fjols jeg er . Men et rigtig godt nytår til dig! Glæder mig til at følge din blog i det nye år og til vi ses igen:0)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Det er altid inspirerende at kigge ind her. Jeg er imponeret over, at du kun har scrappet i et år.
    Jeg vil med glæde følge med her i 2010.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Hvor var det dejligt du fandt vej til kælder sidste år i Febuar, for jeg er rigtig glad for at have lært dig og din søde datter at kende! Men jeg syntes jo aldrig du har været "nybegynder" Du har lavet nogle helt fantastiske ting lige fra starten...
    Jeg håber, at hele familien har haft en dejlig nytårsaften og er kommet godt ind i det nye år.

    Vi ses HELT sikkert til meget mere scrap i 2010!
    Knus

    SvarSlet
  4. Godt Nytår, Helle! Ja sikke en masse du har nået i 2009! Jeg er glad for at have mødt dig - du er et naturtalent og jeg kan kun glæde mig til at se hvad du finder på i 2010! Du har en sans for detaljer som overrasker og wow hvor er dine kort her også flotte. Er vild med det brune - det er lige mig :-)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.