lørdag den 20. juni 2009

Mickey Mouse

Efter min datter har været i Disney Wold i Florida så skal alt selvfølgeligt være med Disneyfigurer. Så da hun denne weekend bliver på Ungdomsskolen skulle hun da lige have en "rødekors pakke" hjemmefra. Der skulle også et kort i pakken og det kunne ikke være andet end med Mickey Mouse som sørøver. Jeg har taget udgangspunkt i et Disney Vintage stempel som jeg har tegnet op i stor størrelse. Sørøverhuen er taget fra en hue med øre der er købt i Disney Wold.



I Forida boede min datter hos en utrolig sød værtsfamilie, som behandlede hende, som deres egen datter. Det var hårdt at skulle skilles fra Dem igen. Dette kort skal familen have som tak for den søde og varme måde de har taget vores datter til sig på. PS - moderen i familien var/er vild med cookies.

2 kommentarer:

  1. Fine kort begge to og det er da en dejlig idé med netop et hjemmmelavet kort til at sige tak til en ekstra mor. Din datter sætter garanteret også særlig pris på det stor arbejde du har lagt i kortet til hende.

    SvarSlet
  2. wiiii jeg er vild med mickey mouse og selvfølgelig dit kort også ;o))) det med muffin er da også total for skønt - du er altås en haj til det med kort, hvor godt du fik en blog ;o))

    ps. har selv gået på ungdomsskole og vil hilse og sig at en sos pakke hjemme fra var et kæmpe hit

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.